van Singapore naar Melbourne - Reisverslagen van Cisca Martin van der Hoorn - WaarBenJij.nu van Singapore naar Melbourne - Reisverslagen van Cisca Martin van der Hoorn - WaarBenJij.nu

van Singapore naar Melbourne

Eenmaal in het vliegtuig hadden we in de gaten dat we best wel moe waren. En ik moet zeggen, ondanks de tropische temperaturen kreeg ik het best wel fris. Buiten was het, eenmaal hoog (ong. 1 km) in de lucht -42 gr C.
Dit was het langste deel van de reis. Ik had het zo warm gehad dat ik me nu toch maar even had opgefrist en andere kleding heb aangetrokken.
Helaas was het in Singapore niet gelukt een goede internetverbinding te krijgen, dus kon ik niemand laten weten waar we waren en dat alles goed ging.
Het was donker dus er viel niet veel te zien buiten het vliegtuig.

We vlogen over Darwin, Ik zag op het schermpje dat we een bepaald moment over Ayers Rock (Uluru) vlogen, maar helaas was er niets van te zien. Nu had ik wel even een slik-moment, want ja, we waren nu wel in Australie, best een vreemd gevoel weer even.
Wel heel magisch was het om de zon tegemoet te vliegen. Wat een schitterend gezicht was dat weer, een purperrood streepje wat langzaam (of eigenlijk best wel snel) veranderde in een prachtig roodoranje schijnsel. Wat een schitterend schouwspel! Diverse keren wees ik Martin (ik zat bij het raam) op de diverse mooie landschappen. Maar ja, als je midden in een film zit wil je het wel volgen. En straks in Tasmania zouden we het ECHT beleven!

We vlogen over bergen, een stukje Victoria of Simpson Desert (woestijn) en dan Flinders Ranges. Dit was heel erg mooi, gouden bergen, witte stroompjes, witte bergkappen. Heel wat slib was er ook te zien. Gelukkig was dat niet waar mijn zus woonde.
Ja Australie, stiekem heb ik je wel een beetje gemist....here we are!!!

Recente Reisverslagen:

Cisca Martin

Zoals op de foto te zien is zijn wij er helemaal klaar voor om het winterweer achter ons te laten en op zomervakantie te gaan naar, ja raad eens? Australië! Tasmanië om precies te zijn. Wij hebben er zin in en zijn er al helemaal klaar voor! De koffers zijn gepakt en het humeur is goed. We willen jullie via deze weg op de hoogte houden van al onze fratsen op de hoogte houden zodat jullie ons kunnen volgen op deze droomreis!

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17597

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Voorpret

25 Februari 2013 - 28 Februari 2013

Terug van Launceston naar Melbourne

30 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Van Melbourne, Australie naar Tasmanie: Launceston

29 Januari 2013 - 30 Januari 2013

van Singapore naar Melbourne

28 Januari 2013 - 29 Januari 2013

Naar Dubai

29 Januari 2013 - 29 Januari 2013

From Dubai to Singapore

Landen bezocht: